Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. poprzez przesłanie na adres e-mail: kontakt@ewabizuteria.pl maila z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzą sobie Państwo zwrócić.


1.Zakupiony towar  można zwrócić w terminie do 14 dni od odbioru przesyłki bez podania przyczyn. 


2.Zwracany towar nie może posiadać jakichkolwiek śladów użytkowania lub uszkodzeń mechanicznych. 
Należy dołączyć: paragon/fakturę zakupu, oryginalne opakowanie, ewentualne certyfikaty a także wypełniony formularz zwrotu. 


3.Przed odesłaniem towaru, kupujący zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Biuro Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo. 


4.Zakupiony towar razem z wypełnionym formularzem zwrotu (do pobrania poniżej) należy odesłać na adres:

Sklep Ewa
Kilińskiego 5/1
66-200 Świebodzin


5. Sklep refunduje w całości koszt zakupionego towaru oraz koszty wysyłki DO KLIENTA. Koszty odesłania towaru pokrywa kupujący. 


6. Zwrotowi nie podlegają rzeczy: 

- wykonane w całości na indywidualne zamówienie Klienta,

- uszkodzone w sposób wymieniony w paragrafie 12 Regulaminu sklepu.


7.Należna kwota za zakupiony towar zostanie zwrócona za pomocą przelewu na rachunek klienta lub uznanie karty. 


8. Niewłaściwe zabezpieczanie zwracanego towaru może być podstawą do nieuznania prawa zwrotu z winy kupującego. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe, które zostaną odesłane nieodpowiednią formą przesyłki. 


9. Sklep nie przyjmuje zwrotów towarów odesłanych za pobraniem.


Formularz zwrotu towarów (PDF)